بدھ، 11 اگست، 2021

2021 میں فری لانسنگ کا بڑھتا ہوا رجحان اور نئے بہترین فری لانس پلیٹ فارم



فری لانسنگ کا بڑھتا ہوا رجحان

 دنیا بھر میں 1.5بلین سے زائد فری لانسرز ہیں  جو کہ عالمی افرادی قوت کا تقریبا 35 فیصد اور صر ف امریکہ میں5 .1 ٹریلین ڈالر  کی مارکیٹ کا اندازہ لگایا گیا ہے - عالمی فری لانس مارکیٹ پلیسز کی فہرست بہت بڑی ہے ، اور یہ مارکیٹ ہر سال تیزی سے بڑھ رہی ہے۔

اگرچہ فری لانسرز کی تعداد  پہلے ہی کئی سالوں سے تیز رفتار سے بڑھ رہی ہے ، صرف پچھلے سال میں ، چاہے فالتو پن سے ہو یا رضاکارانہ طور پر ، ہم نے کارکنوں کی ایک نئی لہر کو کام کی زیادہ لچکدار شکل میں تبدیل ہوتے دیکھا ہے۔   75   فیصد فری لانسرز کا دعویٰ ہے کہ وہ اپنے موجودہ کام کو کسی دوسرے قسم کے کام  میں تبدیل نہیں کریں گے۔ بے شک ، رجحان یہی ہے  اور بہت ، بہت واضح : فری لانسنگ میں کام کرنا ہے۔
فری لانسرز کی بڑھتی ہوی تعداد کا اندازہ  فری لانس پلیٹ فارمز کی تعداد سے لگایا جا سکتا ہے جو کہ آپ کی مہارت کے سیٹوں کی ایک وسیع رینج کے لیے دستیاب ہے۔ چاہے آپ ڈیجیٹل مارکیٹر ہوں ، ورچوئل اسسٹنٹ ہوں ، گرافک ڈیزائنر ہوں ، مترجم ہوں ، آئی ٹی ماہر ہوں ، انجینئر ہوں ، استاد ہوں ، اکیڈمک ہوں ، یا سرجن بھی ہوں ، آپ کے ساتھ کام کرنے کے لیے ممکنہ گاہکوں کے ساتھ وہاں ایک فری لانس پلیٹ فارم موجود ہے۔ اور نئی فری لانسنگ مارکیٹیں ہر وقت کٹتی رہتی ہیں۔

 بہترین فری لانس پلیٹ فارم پر کام کرنے کا طریقہ کار

اگرچہ تمام فری لانسنگ پلیٹ فارم یکساں لگتے ہیں ،لیکن وہ نہیں ہیں۔ آپ کے لیے صحیح کو ڈھونڈنے میں تھوڑا وقت لگ سکتا ہے لیکن اس بات پر غور کرتے ہوئے کہ آپ کو اپنے کلائنٹس کی اکثریت مل جائے گی ، یہ ضروری ہے کہ آپ سمجھیں کہ وہ ایک دوسرے سے کس طرح مختلف ہیں اور آپ ان سے زیادہ سے زیادہ کیسے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

نیۓ  فری لانسرز ، ہر پلیٹ فارم کی شرائط و ضوابط کو چیک کرنا یقینی بنائیں کیونکہ ہر ایک مختلف ہوگا۔ کچھ پلیٹ فارم آپ کو اپنے گاہکوں سے براہ راست رابطے کی اجازت دیں گے جبکہ دوسرے نہیں ۔ دوسرا ، ان کی فیس چیک کریں تاکہ آپ کو معلوم ہو کہ آپ اپنی کمائی کا کتنا حصہ رکھنے کے حقدار ہوں گے-
اگرچہ کچھ پلیٹ فارم زیادہ مقبول ہیں اور دوسروں کے مقابلے میں بڑی تعداد میں منصوبے  ( کام ) دستیاب ہیں ، اس کا مطلب آپ کے لیے زیادہ مقابلہ ہو سکتا ہے۔ اس وجہ سے ، یہ ضروری ہے کہ آپ کا پروفائل پیج انتہائی پرکشش  نظر آئے اور آپ کے پاس بہت سارے زبردست کسٹمرز کے  ریویوز ہوں جو دکھائے جائیں۔  لیکن ارے ، اگر آپ مارکیٹنگ کی خدمات پیش کر رہے ہیں تو آپ پہلے ہی جان چکے ہیں کہ انتہائی پریزینٹیبل ہونا کتنا ضروری ہے۔

 

فری لانس ٹرانسلیشن پلیٹ فارم 

فر  ی لانس ٹرانسلیشن انڈسٹری 2000 کی دہائی کے آغاز سے ہی موجود ہے - اور کچھ ویب سائٹس کی نظر سے دیکھا جائے تو اس کے بعد ۔سےاسے جدید نہیں کیا گیا ہے ..! یہاں ہر وقت نئے پلیٹ فارم آتے رہتے ہیں جو کہ بہت زیادہ جدید اور استعمال میں آسان ہیں۔

چونکہ دنیا زیادہ گلوبلائز ہوچکی ہے اور کمپنیاں صارفین سے اپنی زبان میں بات کرنے کی ضرورت کو سمجھتی ہیں ، اس لیے اچھے معیار کے مترجمین کی ضرورت بڑھ گئی ہے۔ یہ فری لانس مترجمین کے لیے بڑی خوشخبری ہے کیونکہ بلینڈ ، اپن ، لائن برج ، ٹومیڈس
(BLEND, APPEN, LIONBRIDGE, TOMEDES)
 اور دیگر نے اپنے پیشہ ور مترجم گاہکوں کو گلے لگایا ہے تاکہ ان کے لیے بڑی تعداد میں کلائنٹس اور پروجیکٹس فراہم کیے جا سکیں۔

 ء 2021   میں بہترین فری لانس ویب سائٹس

  Toptal   - ٹاپ ٹیل
 Guru - گرو
 UpWork  -  اپ ورک
Freelancer.com  - فری لانسرز  ڈاٹ کام
 People Per Hour  - پی اوپل    پر آور 
 Aquent - ایکوینٹ
  99 design - نائنٹی نائن ڈیزائن 
  SOLIDGIGS -  سولڈگگس


2021 میں سب سے زیادہ مانگ کی جانے والی مہارتیں

  سب سے زیادہ طلب  کی جانے والی مہارت بہت ساری مہارتیں ہیں جو 2021 میں بہت زیادہ مانگ میں ہیں ، جو کہ واقعی اچھی ہیں لیکن مارکیٹ میں اب بہت ...